آكورد آهنگ بدبيني ابي
تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, | 23:41 | نویسنده : دارا

 امروز آهنگ بسيار زيباي ابي رو واستون آماده كردم كه خيلي دوسش دارم و بقيه ي وبلاگارو 

كه ديدم آكورداي اين آهنگ توشون نبود.اميدوارم كه ازش لذت ببرين.

ريتم:4/4 

Gm..............................................Dm

از این جایی که من هستم تمام شهر معلومه

Dm...............................Gmaj7

کنارم خیلیا هستن دلم پیش تو آرومه

Gm..........................................Dm
 

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم

Dm............Bb.......................Gmaj7

به جز آرامش و حسی که از صدات میگیرم

C...........................Dm
 

بدبین شدی چرا باور نمیکنی

Dm......Bb...Gm........C
 

تنهایی منو  کمتر نمیکنی

C...............................Dm

طوفان نشو منو یک قاصدک نکن

Dm..........Bb....Gm..............C
 

من عاشق توام یک لحظه شک نکن

  Gm..........................................Dm
 

اگه دلتنگ باشی تو مثل بارون شروع میشم

Dm......................................Gmaj7
 

که با هر قطره اشکت منم که زیر و رو میشم

Gm...............................................Dm

همیشه ساده رنجیدی همیشه سخت بخشیدی
 

Dm......Bb..............................Gmaj7

تو رو میبخشم این لحظه شاید بازم منو دیدی

C...........................Dm

بدبین شدی چرا باور نمیکنی

Dm......Bb...Gm........C
 

تنهایی منو  کمتر نمیکنی

C...............................Dm

طوفان نشو منو یک قاصدک نکن

Dm..........Bb....Gm..............C
 

من عاشق توام یک لحظه شک نکن

Dm...............................

از این جایی که من هستم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: